Briard Vereniging Nederland

Workshop detectie  23 februari 2020 of 22 maart 2020

In 2020 organiseren we weer een leuke workshop Detectie voor onze leden en wel op 23 februari en op 22 maart. Deze workshop wordt gegeven door Krista Kamphuis van “Werken met je hond” gecertificeerd door Scent Imprint for dogs van Wesley Visscher.

Deze vorm van zoeken is de laatste tijd erg populair geworden onder hondenbezitters. Het is leuk om te doen en bovendien kunnen mensen al snel thuis aan de slag om de hond te trainen.

Tijdens de workshop ga je met je hond aan de slag met de eerste stappen van het detectie zoeken. De hond gaat met behulp van de zogenaamde geurbussen leren gestructureerd te zoeken en te verwijzen. Daarnaast krijgen de deelnemers tips om thuis ook aan de slag te gaan met deze discipline.

De workshop duurt 2 uur en er worden op 23 februari 2 workshops gegeven. Er is per workshop plaats voor maximaal 6 baas-hond combinaties dus geef je snel op! S ’morgens is er een workshop voor beginners die nog nooit met detectie in aanraking gekomen zijn. S ’middags is er een workshop voor gevorderden die in de voorgaande jaren de workshop voor beginners al gedaan hebben.

De eerste groep is van 10.30-12.30 en de tweede groep van 13.00-15.00.

DE INSCHRIJVING VOOR 23 FEBRUARI 2020 ZIT VOL. OP 22 MAART 2020 ZIJN NOG PLAATSEN BESCHIKBAAR.

Dit is een leuke workshop voor honden van alle leeftijden, honden met eventuele gedragsproblemen zijn ook van harte welkom!!

Waar

De workshop vindt plaats in Maarsbergen.

Kosten

De workshop kost € 30,00 inclusief lunch. Komt u met z’n tweeën met 1 hond is dat uiteraard mogelijk, maar dan komt er eventueel € 5,- bij voor de lunch.

Interesse?

Wil je van te voren alvast meer lezen over neuswerk?

Kijk op facebook voor een impressie  of ga naar www.werkenmetjehond.nl.