Briard Vereniging Nederland

Onze vereniging stelt aan een nest meer eisen dan dat de fokker lid is van de vereniging. Deze eisen vindt u terug in ons
Op deze pagina vindt u informatie over de nesten die verwacht worden/geboren zijn en die voldoen aan ons Fokreglement en reglement pupbemiddeling. Hierbij worden aan de ouderdieren eisen gesteld tav gedrag, gezondheid (o.a. oog- en HD-onderzoek) en exterieur. Tevens heeft de fokker de benodigde info over de combinatie ter boordeling aan de Fokadviescommissie voorgelegd en heeft hiervoor goedkeuring gekregen. In dat geval vermelden wij het te verwachten/geboren nest bij de betreffende fokker. Met het dekaanvraagformulier kan de fokker het nest aanmelden.

Formulier

dekaanvraag

Formulier dekmelding

Formulier geboortemelding

Formulier

dekaanvraag

Formulier dekmelding

Formulier geboortemelding

Wilt u meer informatie over het fokken en nesten, neem dan gerust contact op met de pupbemiddeling Ingrid Hilhorst, zie verder onder: contact/pupinfo

Rossi Ramen Blond de la Tour Saint Genin

Rossi.jpeg

Pups geboren

Fokker: Y. de Vries-van Yperen

Kennel: van de Hoolhoeve

vrie3709@caiway.nl

www.briards.nl

26 maart pups geboren, allen fauve

Nena Incantata v.d. Hoolhoeve

Nena.jpeg

Simba de Los Niegos

Simba de los Niegos_edited.jpg

Gedekt

Fokker: Ruud de Munck

Kennel: Du Pré Étendu

info@dupreetendu.nl

www.dupreeetendu.nl

De dekking heeft op 2-4-2024 plaatsgevonden. Begin juni worden de puppen verwacht.

Pâquerette du Pré Étendu

Paquerette 2.tif

One More Change Moravia Campanella

One More Change Moravia Campanella.jpg

Gedekt

Fokker: C.D. van Luinen

Kennel: Estate le Trou du Cygne

info@jachthavenzwanengat.nl

De dekking heeft op 6-4-2024 plaatsgevonden. Begin juni worden de puppen verwacht.

NoraLynn Du Monde Heureux

NoraLynn.jpg