Briard Vereniging Nederland

Onze vereniging stelt aan een nest meer eisen dan dat de fokker lid is van de vereniging. Deze eisen vindt u terug in ons
Op deze pagina vindt u informatie over de nesten die verwacht worden/geboren zijn en die voldoen aan ons Fokreglement en reglement pupbemiddeling. Hierbij worden aan de ouderdieren eisen gesteld tav gedrag, gezondheid (o.a. oog- en HD-onderzoek) en exterieur. Tevens heeft de fokker de benodigde info over de combinatie ter boordeling aan de Fokadviescommissie voorgelegd en heeft hiervoor goedkeuring gekregen. In dat geval vermelden wij het te verwachten/geboren nest bij de betreffende fokker. Met het dekaanvraagformulier kan de fokker het nest aanmelden.

Formulier

dekaanvraag

Formulier dekmelding

Formulier geboortemelding