donna1.jpg

en Selectieweekend

Za 26 en Zo 27 juni 2021

Locatie: DogCenter Zaltbommel, Jan Stuversdreef 4, 5315 NZ Kerkwijk

In verband met de COVID-regels is deze clubmatch alleen voor exposanten en de te showen hond. Toeschouwers en belangstellenden worden helaas niet toegelaten bij de keuringsringen.

Let op! Dit jaar kan er tijdens onze clubmatch-/selectieweekend NIET ingeschreven worden voor de selectie. Onherroepelijke sluitdatum is 18 juni a.s.

OPROEP!

Binnenkort is er weer een gelegenheid om de EU DNA-test te laten doen. Op 17 juni a.s. kunt u tussen 10 en 12 uur bij Dierenartsenpraktijk Beltrum in Beltrum terecht voor het afnemen van het bloed voor deze DNA-test. Bij de Dierenartsenpraktijk vult u zelf de formulieren in en kunt u aangeven of u de uitslag privé wilt houden of wilt delen met de rasvereniging.

Let op: de uitslag kan 3-5 maanden duren.

Ik roep met name fokkers en eigenaren van dekreuen op om deze DNA test te doen! Maar een ieder kan natuurlijk deze test laten doen. U hoeft ook geen lid van de BVN te zijn om mee te doen. Kosten zijn € 200,- per hond.

Dus neem s.v.p. contact met ons op en grijp deze kans! Email fac@briardvereniging.nl om u op te geven Voor meer info kunt u ook contact opnemen met ondergetekende.

Namens de Fok Advies Commissie

Yvonne de Vries