Onze vereniging stelt aan een nest meer eisen dan dat de fokker lid is van de vereniging. Deze eisen vindt u terug in ons Fokreglement .
Op deze pagina vindt u informatie over de nesten die verwacht worden/geboren zijn en die voldoen aan ons Fokreglement en reglement pupbemiddeling. Hierbij worden aan de ouderdieren eisen gesteld tav gedrag, gezondheid (o.a. oog- en HD-onderzoek) en exterieur. Tevens heeft de fokker de benodigde info over de combinatie ter boordeling aan de Fokadviescommissie voorgelegd en heeft hiervoor goedkeuring gekregen. In dat geval vermelden wij het te verwachten/geboren nest bij de betreffende fokker. Met het dekaanvraagformulier kan de fokker het nest aanmelden.
Formulier dekaanvraagFormulier dekmeldingFormulier geboortemelding

Wilt u meer informatie over het fokken en nesten, neem dan gerust contact op met de pupbemiddeling Ingrid Hilhorst, zie verder onder: contact/pupinfo

• Voor onderstaande nesten verleent de vereniging haar goedkeuring.

Vader

GEBOREN

Moeder

13 juni 2019

Vader:
ONIX DE LA CLEF DU BONHEUR
ECVO vrij, , HD-A/A, CSNB-vrij, EU geen afwijking, karaktertest

Moeder:
POCAHONTAS ENFANT PAR LA  GARRIGUE
ECVO vrij, , HD-C/C, CSNB-vrij, EU geen afwijking,, karaktertest NL.

Kennel :Du Pre Etendu
Ruud de Munck