BRIARD VERENIGING NEDERLAND

STRANDWANDELING 17 NOVEMBER 2019

Onze traditionele strandwandeling vind dit jaar plaats op 17 november a.s. Na vele jaren wandelen we met veel plezier jaarlijks op het strand bij Noordwijkerhout. Waarom steeds weer terug naar Noordwijkerhout ? Omdat niets zo fijn is als heerlijk wandelen met onze Briards aan het strand. En als we dan lekker “uitgewaaid” zijn, en de honden hun energie weer kwijt zijn, kunnen we nog even gezellig napraten in de strandtent, waar wij met onze honden welkom zijn.

U bent nog nooit mee geweest? Probeer het eens, het zal u zeker niet tegenvallen. U bent in ieder geval heel hartelijk welkom! Er zullen misschien ook  broertjes of zusjes van uw hond meelopen.

We verzamelen ons om 12.00 bij restaurant “Nederzandt”, gelegen tegen het strand aan op z’n honderd meter van de parkeerplaats af. Om 12.30 uur starten wij onze wandeling. We houden natuurlijk rekening met onze jeugdige en oudere viervoeters, zij keren eerder om maar lopen natuurlijk ook langzamer. De mensen die een stevige wandeling willen maken zullen veel gelijkgestemden tegenkomen.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op 17 November 2019.

Voor uw navigator : Langevelderslag 52 – 54, 2204 AH Noordwijk

[Voor vergroten of verkleinen, klik op het kaartje]