Wandelweekend

BRIARD VERENIGING NEDERLAND

WANDELWEEKEND
5 en 6 OKOTOBER 2019

WANDELEN OP DE MOOIE VELUWE EN JONGEHONDENDAG!
Dit jaar zijn wij in het eerste weekend van oktober weer te vinden in het prachtige 'Nationaal Park de Veluwezoom'.We verblijven op camping Boszicht in Laag Soeren. Slechts een rustig weggetje scheidt het terrein van het bos ( losloopgebied). Dit is een knusse eenvoudige camping van alle gemakken voorzien waar onze hondjes zeer welkom zijn.

Naast het deelnemen aan een weekend programma is het ook mogelijk om 1 dag of twee dagen alleen mee te wandelen. Op zaterdag is er een prachtige wandeling voor honden vanaf één jaar, op zondag hebben we naast een korte wandeling ook een heel leuk programma waar de jongere en de wat oudere briardjes, onder ons, aan mee kunnen doen.

Wandelprogramma

Wij zijn vrijdagmiddag vanaf 16 uur op de camping aanwezig. Wij zullen de kampeerders en mensen die een stacaravan of blokhut hebben gereserveerd verwelkomen met een hapje en een drankje. Voor wie het leuk vindt bent u s’avonds vanaf 18.30 uur welkom in de Saloon om met ons mee te “zigeuneren”. Wat houdt dat in? Wel, u neemt iets te eten en te drinken mee voor ongeveer het aantal personen waar u mee bent. We zetten alles op tafel en eten dat gezamenlijk op. Het maakt niet uit of u een salade, warm gerecht of een lekker nagerechtje maakt! Het gaat om de gezelligheid, bovendien leren de deelnemers elkaar op die manier een beetje kennen.

Als het echt koud is, zorgen wij voor wat “warmte”

De wandeltochten
De wandeling van zaterdag is een mooie wandeling, geschikt voor de normale wandelaar. Er zijn dit jaar extra rustmomenten tijdens de wandeling, verder zal het accent liggen op puzzelen en opdrachten uitvoeren. De activiteit van zondag zal een rustig karakter hebben. Het zal een kortere wandeling zijn. De omgeving is werkelijk prachtig, een aantal leden van de evenementen commissie heeft weer een prachtige route voor u uitglopen. Onderweg is er voldoende water voor de honden. Al met al belooft het weer een leuk, gezellig weekend te worden. U bent van harte uitgenodigd om met ons mee te gaan!
Hoewel 'nationaal park de Veluwezoom' voor een deel losloopgebied is moeten de hondjes af en toe aan de lijn tijdens de wandeling. Maar we zetten de wandelingen wel zo uit dat we door veel losloopgebieden lopen dus er is voor onze hondjes voldoende mogelijkheid om los te lopen tijdens de wandeling.

Zaterdag

Om 10.30 uur verzamelen en verdelen in groepen voor een leuke puzzeltocht met GPS en opdrachten. Wij zorgen voor de lunch. Bij terugkomst op de camping staat er weer een hapje en een drankje klaar. s’ Avonds is er weer een gezellige avond in de “Saloon” met een door ons verzorgde maaltijd.

Zondag

Om 10.30 verzamelen de honden en bazen die niet deelnemen aan de Jongehondendag voor een korte wandeling, bij terugkomst op de camping is er een verrassingsprogramma op de camping. De dag word afgesloten met een hapje en een drankje.
Op de camping kunt u verse broodjes bestellen via de broodjes service van de camping

Arrangementen

Wij hebben een leuk All-In programma samengesteld.

Camping-arrangement p.p. € 50,00, kinderen tot 12 jaar € 20,00 p.k.:

• twee nachten verblijf op de camping (kamperen)
  • gebruik maken van alle faciliteiten van de camping
  • een kaart lezen / puzzel/ GPS tocht op zaterdag
  • koffie en lunch op zaterdag
  • zaterdagavond gezellige avond met verzorgde maaltijd (excl. Drank)
  • een activiteit op zondag met koffie/thee.

Stacaravan/ blokhutten arrangement p.p. €40,00, kinderen tot 12 jaar € 17.50 p.k.:

• gebruik maken van alle faciliteiten van de camping
  • een kaart lezen / puzzel/ GPS tocht op zaterdag
  • koffie en lunch op zaterdag
  • zaterdagavond gezellige avond met verzorgde maaltijd (excl. Drank)
  • een activiteit op zondag met koffie en thee.

NIET BIJ HET ARRANGEMENT INBEGREPEN:
De eventuele huur van de blokhut of caravan. Dit moet u zelf regelen met de camping !!
Bij beide arrangementen geldt dat u voor uw eigen ontbijt zorgt!

Komt u zaterdag alleen de wandeling meemaken? Van harte welkom! Kosten incl. koffie en lunch €15,00 p.p. Mocht u ook nog van de BBQ op zqaterdagavond willen genieten, dat kan voor €17,50 p.p.

Vermeld in uw email met hoeveel personen u komt, hoeveel honden en of u op de camping wilt verblijven met eigen caravan/camper/tent.

LET OP!

Als u mee wilt met dit leuke/gezellige weekend schrijf dan snel in zodat wij rekening kunnen houden met het aantal inschrijvingen. Tevens hebben we contact met de camping gehad en er zijn nog maar enkele accommodaties te huur, wees er dus snel bij. U kunt een blokhut / huisje huren via http://www.campingboszicht.nl

U kunt u zich on-line aanmelden.

NIET LEDEN ZIJN VAN HARTE WELKOM MAAR BETALEN EEN MEERPRIJS VAN €5 P.P.

Locatie Camping Boszicht - Laag Soeren