Workshop Detectie
Hits : 16

Briard Vereniging Nederland

Workshop detectie 17 februari 2019

De Briard Vereniging Nederland organiseert voor haar leden op 17 februari 2019 in samenwerking met “Werken met je hond” de workshop Detectie. Deze vorm van zoeken is de laatste tijd erg populair geworden onder hondenbezitters. Het is leuk om te doen en bovendien kunnen mensen al snel thuis aan de slag om de hond te trainen.

Tijdens de workshop ga je met je hond aan de slag met de eerste stappen van het detectie zoeken. De hond gaat met behulp van de zogenaamde geurbussen leren gestructureerd te zoeken en te verwijzen. Daarnaast krijgen de deelnemers tips om thuis ook aan de slag te gaan met deze discipline.

De training wordt gegeven door Ingrid Maassen en/of Krista Kamphuis, gecertificeerd door Scent Imprint for dogs van Wesley Visscher.

De workshop duurt 2 uur en er worden op 18 februari 2 workshops gegeven. Er is per workshop plaats voor maximaal 5 baas-hond combinaties dus geef je snel op!

De eerste groep is van 10.30-12.30 en de tweede groep van 13.30-15.30. Van 12.20-13.30 is er een lunch voor alle deelnemers.

Dit is een leuke workshop voor honden van alle leeftijden, honden met eventuele gedragsproblemen zijn ook van harte welkom!!

Waar

De workshop vindt plaats in Maarsbergen.

Kosten

Deworkshop kost € 3000 inclusief lunch. Komt u met z’n tweeën met 1 hond is dat uiteraard mogelijk, maar dan komt er eventueel € 5,- bij voor de lunch.

Interesse?

Wil je van te voren alvast meer lezen over neuswerk?

Kijk op facebook voor een impressie of ga naar www.werkenmetjehond.nl.