Nieuwjaarswandeling
Hits : 157

Briard Vereniging Nederland

Nieuwjaarswandeling 6 januari 2019

Ieder jaar weer organiseren wij een "snert“ wandeling dit keer op 6 januari 2019 weer in de Soesterduinen te Soest.

Een evenement waar altijd weer zeer veel mensen met hun briard(s) naar toe komen, en dat is natuurlijk ook de bedoeling.Start van de wandeling is 12:30 uur. Halverwege de wandeling is er weer gelegenheid om een heerlijk
kom erwtensoep te nuttigen. Zeker niet in de laatste plaats is het steeds weer genieten van een bijzonder stukje Nederlands natuurgebied. Voor de leden die deze wandeling nog nooit hebben meegemaakt; Je kunt hier heerlijk dwalen en honden mogen overal loslopen. Er is geen zwemwater, maar wel een vennetje waar de honden kunnen pootjebaden en poedelen.

Het volgende is de bedoeling:

We verzamelen op 6-01-2019 om 12:00 uur met een kopje koffie of thee en wat lekkers.
Start van de wandeling is 112:30 uur. Halverwege de wandeling is er weer gelegenheid om een heerlijk kom erwtensoep te nuttigen.
Parkeren kan (gratis) bij Brasserie de Lange Duinen aan het einde van de Foekenlaan (adres navigatie: Foekenlaan 25 in Soest).

U bent van harte welkom!

[Klik voor vergroting op de kaart]