WEEK 23 T/M 27 APRIL 2018 SCHAPENHOEDEN IN NORMANDIE

De Briard Vereniging Nederland organiseert in april een instructieweek schapenhoeden in Normandie. In Saint-Laurent-de-Terregatte  , een plaatsje vlakbij het prachtige Mont Saint Michel, zullen de lessen plaatsvinden. Benoit Scelles, schaapherder van beroep zal de cursisten de kneepjes van het vak leren. Benoit, zelf briardeigenaar heeft veel ervaring in het geven van instructie in het algemeen en traint al vele jaren met zijn honden in andere takken van hondensport en natuurlijk vergezellen ze hem als hij eropuit trekt met de schapen.

Hoe ziet deze week eruit?

De lessen beginnen op maandag 23 april 2018 en de laatste cursusdag is vrijdag 27 april. Wij zullen de gehele dag op het veld doorbrengen waarbij van kijken, luisteren en het zelf werken met de hond bij de schapen heel veel zal worden geleerd. Benoit Scelles spreekt heel goed engels.
Het meest ideale is natuurlijk om op zaterdag aan te komen, zodat u op zondag nog een bezoek kunt brengen aan het prachtige Mont Saint Michel en andere bezienswaardigheden in het prachtige Normandie.

Maximaal 12 combinaties kunnen deelnemen. De kosten voor de cursus: € 250,00 per combinatie (1 hond). De kosten voor onderkomen, maaltijden etc. zitten hier niet bij in. Wij zullen nog adressen van kampeergelegenheden, gites en B&B’s publiceren.

Vol = vol.

U staat pas ingeschreven als de kosten voor de cursus zijn ontvangen op rekeningnummer NL39INGB0007858064 t.n.v. Briard Vereniging Nederland te Wijk bij Duurstede. BIC INGBNL2A.

Voor informatie over deze instructieweek kunt u contact opnemen met Yvonne de Vries, email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.