Vachtverzorging
Clubmatch
pup mooi.JPG

Fokkersoverleg 16 maart

Onze fokkers hebben een uitnodiging ontvangen, mocht je aangesloten zijn als fokker maar nog niet de uitnodiging hebben ontvangen horen we dit graag!

Detectie workshop.JPG

Workshop Detectie 24 maart

Krista Kamphuis van hondenschool werkenmetjehond.nl zal deze leuke en leerzame workshop verzorgen. Het evenemententeam is aanwezig om de koffie en thee te verzorgen.

Workshop zal gegeven worden in 1 dagdeel: De honden worden na elkaar aan het werk gezet gedurende 10 a 15 minuten en gaan tussen- door bijkomen in de auto.

Kosten voor de workshop zijn €45 per combinatie. De workshop start om 9:30 u.
Aanmelden kan tot 1 maart via: evenementen@briardvereniging.nl  Na aanmelden en betaling krijgt u een week voor evenement een uitgebreiden uitleg wat u mee moet nemen enz.

onderaan_beginnen_2.jpg

workshop vachtverzorging 14 april

TIJD: tussen 11&16 uur

LOCATIE: Hoolweg 4, 3956NC Leersum
VERZORGD DOOR: Yvonne Agelink en Yvonne de Vries

OPGEVEN: secretariaat@briardvereniging.nl

KOSTEN: leden gratis, niet leden 15 euro

IMG_0092.JPG

Survival 25-26 Mei

Dit is één van de traditionele evenementen van de BVN. Het weekend wordt zoals ieder jaar gehouden op Camping Polleur in de Ardennen, in de buurt van Spa.

Wat houdt dit evenement in? Traditioneel vangt het weekend aan op vrijdagmiddag met het zg. ‘zigeuneren’. Wat houdt dit in? Iedereen neemt wat te eten en te drinken mee. Dit kan zelf gemaakt of zelf gekocht zijn, alles is welkom. We zitten dan gezellig met zijn allen in een grote kring om bij te praten of nieuwe deelnemers te verwelkomen.

De volgende dag (zaterdag) staat in het teken van de wandeling met de honden. We wandelen in kleine groepjes. Het is een uitgezette tocht in de omgeving van de camping met puzzelvragen om op de juiste route te blijven. De lengte is zo’n 6 kilometer (indien de juiste route wordt gevolgd) in geaccidenteerd terrein. Na terugkomst stelt een deskundige jury de winnaar vast en reikt de wisselbeker uit ’s avonds tijdens de barbecue in het restaurant van de camping.

Op zondag wordt er koffie met taart gepresenteerd en kan een ieder nog op eigen gelegenheid een wandeling langs de naburige watervallen maken alvorens naar huis terug te keren.Dit is altijd een supergezellig en relaxed weekend met mens en hond. Van harte aanbevolen!

Inschrijving voor dit evenement is open voor alle leden (en eventuele aanhang). Aanmelden bij de Evenementencommissie (evenementen@briardvereniging.nl) onder vermelding van het aantal personen en honden. De kosten van inschrijving bedragen 50 EUR voor volwassenen en kinderen tot 12 jaar betalen 25 EUR. Hiervoor krijgt u een wandeling met lunchpakket, een supergezellige barbecue en tenslotte koffie met cake op zondag.

U draagt zelf zorg voor accommodatie op de camping. Voor reservering gaat u naar: https://www.campingpolleur.be. Vermeld bij uw reservering de code Briard2024. Hiermee bespaart u 10 EUR op de reserveringskosten van Kampeerplaats Comfort en de Chalet-6 accommodaties.

Voor eventuele vragen kunt u via email contact opnemen met de Evenementencommissie.

Wij hopen op een goede deelname: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

37.jpeg

clubmatchweekend 2024

verdere info volgt!

15 & 16 Juni

IMG_7755.JPG

Jonge hondendag 29 September

info volgt

strand.JPG

Strandwandeling

Zondag  november

Strandtent Nederzandt

Langevelderslag 52-54

2204 AH  Noordwijk

Om 11 uur verzamelen

11.30 start wandeling

Sam 3.jpg

Zit er een leuk evenement voor u bij?
Meldt u zicht vast aan om zeker te zijn van een plekje.
dit kan door een mail te sturen naar:  evenementen@briardvereniging.nl