winter2.jpeg

Koek en Zopie wandeling

Zo 12 december

Voor diegene die een fijne wandeling willen maken met

andere briardeigenaren hebben wij een leuke locatie gevonden.

De honden mogen op dit strand lekker rennen, zwemmen en

ravotten, aangezien het hier duidelijk om een hondenstrand gaat.

Het Erkemederstrand en de Nulderdijk liggen beiden aan het Nuldernauw. Het losloopgebied bestaat uit een 1,5 kilometer lang hondenstrand en een 5 kilometer lange dijk (ook losloopgebied) tot aan Zeewolde.

Parkeren kan (betaald) op een van de parkeerterreinen langs de Erkemederweg. Het hondenstrand heeft een eigen ingang.

Het evenemententeam staat vanaf 11 uur voor u klaar met koffie, thee, warme chocomelk en iets lekkers. Vanaf 11.30 uur starten we de wandeling. Loopt u gezellig mee?

Adres: Erkemederweg 79, 3896 LB Zeewolde (Flevoland)

Meldt u aan via de website. Aanmelden via de site verplicht u verder tot niets, het is voor ons alleen een indicatie om te weten te komen voor hoeveel koffie, thee en warme chocolademelk en lekkers wij moeten zorgen.

Graag tot dan!

IMG_0FF10FC0F750-1.jpeg

Snertwandeling

Zo 9 januari

Het evenemententeam nodigt u uit om onze evenementenjaar 2022 te starten met de traditionele snertwandeling in de Soesterduinen.

We verzamelen om 11 uur bij de parkeerplaats aan de Foekelaan 25 te Soest. Daar staat de koffie en thee en iets lekkers voor u klaar. Om 11.30 uur gaan we van start met een mooie wandeling door de prachtige Soesterduinen. Onderweg staan onze vrijwilligers met een kom snert u op te wachten. Na deze korte erwtensoeppauze gaat u de wandeling weer hervatten. De groep met de jonge honden zal een korte route terug maken, er is ook een mogelijkheid om een langere terugwandeling te maken.

Graag tot dan !

6521870573_0a927e8d0e_b-620x465.jpg