Onderzoeksuitslagen

Onderzoeksuitslagen HD/CSNB/ECVO/Ectopische Urether

Alle medische uitslagen (HD / CSNB / ECVO / Ectopische Urether) worden gearchiveerd bij de secretariaat van de Fok Advies Commissie van de Briard Vereniging Nederland.
Tevens worden er op de site van de Raad van Beheer ook de uitslagen van de HD- en ECVO-testen altijd openbaar gemaakt onder de volgende link: https://www.houdenvanhonden.nl/generaties-gezondheid-online/

Zoals vermeldt staat in ons fokreglement wordt bij iedere dekaanvraag gecontroleerd of alle testen voldaan zijn met de benodigde resultaten om te mogen fokken, en/of deze nog up-to-date zijn. Zo niet, dan wordt er door de Fok Advies Commissie de testresultaten alsnog opgevraagd bij de fokker. Alles wordt gearchiveerd en, waar nodig, verwerkt in ons dierenadministratie systeem Zooeasy.

Daarnaast krijgt het secretariaat van de Fok Advies Commissie op regelmatige basis alle testresultaten doorgestuurd van de afdeling GGW (Gedrag, Gezondheid en Welzijn)  van de Raad van Beheer. Wanneer deze naar de Briard Vereniging Nederland zijn gestuurd, wordt deze ook openbaar gemaakt in ons 2 maandelijkse magazine Briard Contact.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met het secretariaat van de Fok Advies Commissie via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

GEWIJZIGDE LOCATIE

JONGEHONDENDAG

4 SEPTEMBER 2017

Beste deelnhemers,
Onze jongehondendag volgende week zondag was in eerste instantie gepland op ons terrein in Ingen. Helaas is dit terrein door de langdurige en hevige regenval van de afgelopen weken veel te nat. Wij hebben daarom het besluit genomen een andere locatie te zoeken voor deze dag. Het betreft een locatie enkele km verderop:

MANEGE DE MARGRIETRUITERS,

ZIJVELING 3A

4032 NT OMMEREN.

Graag tot ziens op 24 september!

Copyright © 2017 Briard Vereniging Nederland   Erkend door Raad van Beheer.