WANDELWEEKEND 7 EN 8 OKTOBER 2017

Dit jaar heeft de evenementencommissie weer een leuk wandelprogramma georganiseerd op Nederlandse bodem op en rond onze bijna “stam”camping “Boszicht” in Laag Soeren. De camping ligt aan de rand van het 'Nationaal Park de Veluwezoom'. Slechts een rustig weggetje scheidt het terrein van het bos ( losloopgebeid). Dit is een knusse eenvoudige camping van alle gemakken voorzien waar onze hondjes zeer welkom zijn.

Naast het deelnemen aan het weekend programma is het ook mogelijk om 1 dag of twee dagen alleen mee te wandelen. Op zaterdag is er een prachtige wandeling voor honden boven een jaar, op zondag hebben we naast een wandeling ook een heel leuk programma waar de jongere en de wat oudere briardjes onder ons aan mee kunnen doen.

Wandelprogramma

Wij zijn vrijdagmiddag vanaf 16 uur op de camping aanwezig om de deelnemers te verwelkomen. Wij zullen het binnendruppelen van kampeerders en mensen die een stacaravan of blokhut hebben gereserveerd opwachten met een hapje en een drankje. S'avonds vanaf 18.30 uur voor hen die dat gezellig vinden gezamenlijk “zigeuneren” onder het motto iedereen neemt een gerechtje en een drankje mee en we eten samen de bij vele al bekende camping kantine “de Saloon”. Als het echt koud is, zorgen wij voor wat “warmte”.

Zaterdag om 10 uur verzamelen en verdelen in groepen voor een leuke puzzeltocht met GPS en opdrachten. Wij zorgen voor de lunch. Bij terugkomst op de camping staat er weer een hapje en een drankje klaar. S'avonds is er weer een gezellige avond in de “Saloon” met een BBQ.

Zondag een verrassingsprogramma in en om de camping. Wij houden naast de wandeling voor de volwassen honden extra rekening met de jonge en ouderen briardjes onder ons.. De dag word afgesloten met een hapje en een drankje.

Op de camping kunt u verse broodjes bestellen via hun broodjes service.

Arrangementen

Wij hebben een leuk All-In programma samengesteld, maar natuurlijk kiest u zelf waaraan u deel wilt nemen. U kunt dat aangeven op het inschrijfformulier.

camping-arrangement € 50:

• twee nachten verblijf op de camping (kamperen)
  • gebruik maken van alle faciliteiten van de camping
  • een kaart lezen / puzzel/ GPS tocht op zaterdag
  • lunch op zaterdag
  • zaterdagavond gezellige avond met verzorgde BBQ (excl. Drank)
  • een activiteit op zondag met koffie/thee .

Stacaravan/ blokhutten arrangement €40:

• gebruik maken van alle faciliteiten van de camping
  • een kaart lezen / puzzel/ GPS tocht op zaterdag
  • lunch op zaterdag
  • zaterdagavond gezellige avond met verzorgde BBQ (excl. Drank)
  • een activiteit op zondag met koffie/thee .

Bij beide arrangementen geldt dat u voor uw eigen ontbijt zorgt!

U kunt inschrijven voor het arrangement of wandeling of BBQ per mail via  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

NIET BIJ HET ARRANGEMENT INBEGREPEN:

De eventuele huur van de blokhut of caravan. Geef dit aan ons door!!

De wandeltochten

De wandeling van zaterdag is een mooie wandeling, geschikt voor de normale wandelaar. We proberen ieder jaar weer een andere route uit te lopen zodat de leden die al een aantal jaren meegaan ook een mooie route lopen.

De activiteit van zondag zal een rustig karakter hebben. Er zal een korte wandeling zijn , verder zal het accent  liggen op puzzelen en opdrachten uitvoeren. De omgeving is werkelijk prachtig, er zijn heel mooie routes. Onderweg is er voldoende water voor de honden. Al met al belooft het weer een leuk, gezellig weekend te worden. U bent van harte uitgenodigd om met ons mee te gaan!

Hoewel 'nationaal park de Veluwezoom' voor een deel losloopgebied is moeten de hondjes af en toe aan de lijn tijdens de wandeling. Maar we zetten de wandelingen wel zo uit dat we door veel losloopgebieden lopen dus er is voor onze hondjes voldoende mogelijkheid om los te lopen tijdens de wandeling.

LET OP! Als u mee wilt met dit leuke/gezellige weekend schrijf dan snel in zodat wij rekening kunnen houden met het aantal inschrijvingen. Tevens hebben we contact met de camping gehad en er zijn nog maar enkele accommodaties te huur, wees er dus snel bij.

Voor on-line inschrijven klik op de button

vermeld in uw email met hoeveel personen u komt, hoeveel honden en of u een stacaravan of blokhut wilt huren of op de camping wilt verblijven met eigen caravan/camper/tent.

Camping Boszicht
Priesnitzlaan 4
6957 DE in Laag Soeren

[Klik hier of op kaart voor vergroten]

GEWIJZIGDE LOCATIE

JONGEHONDENDAG

4 SEPTEMBER 2017

Beste deelnhemers,
Onze jongehondendag volgende week zondag was in eerste instantie gepland op ons terrein in Ingen. Helaas is dit terrein door de langdurige en hevige regenval van de afgelopen weken veel te nat. Wij hebben daarom het besluit genomen een andere locatie te zoeken voor deze dag. Het betreft een locatie enkele km verderop:

MANEGE DE MARGRIETRUITERS,

ZIJVELING 3A

4032 NT OMMEREN.

Graag tot ziens op 24 september!

Copyright © 2017 Briard Vereniging Nederland   Erkend door Raad van Beheer.