1. Intellectuele eigendomsrechten.

Alles wat op de website van Briard Vereniging Nederland staat, wordt beschermd door het "auteursrecht". Het auteursrecht beschermt de mensen die teksten, foto's of afbeeldingen maken. U mag dus niet zomaar uw naam onder het werk van iemand anders zetten en zeggen dat het van jou is.

De belangrijkste regel uit dat hele auteursrecht zegt dat u, vooraleer u een tekst / foto / afbeelding kan gebruiken, altijd eerst de toestemming moet vragen aan de maker ervan. Dit betekent dat we dus eigenlijk niets mogen gebruiken. Gelukkig is er een uitzondering in het auteursrecht, die zegt dat u teksten of plaatjes e.d. mag halen, zonder het eerst te vragen, als u die alleen voor eigen gebruik aanwent. Een artikel of foto's printen, voor uw eigen plezier, dat mag. Maar er kopieën van maken of ze voor andere doelen gebruiken, dat is verboden.

GEWIJZIGDE LOCATIE

JONGEHONDENDAG

4 SEPTEMBER 2017

Beste deelnhemers,
Onze jongehondendag volgende week zondag was in eerste instantie gepland op ons terrein in Ingen. Helaas is dit terrein door de langdurige en hevige regenval van de afgelopen weken veel te nat. Wij hebben daarom het besluit genomen een andere locatie te zoeken voor deze dag. Het betreft een locatie enkele km verderop:

MANEGE DE MARGRIETRUITERS,

ZIJVELING 3A

4032 NT OMMEREN.

Graag tot ziens op 24 september!

Copyright © 2017 Briard Vereniging Nederland   Erkend door Raad van Beheer.